reklama

Golden Bay v Anglicku? Ano! (FOTO)

Veru, ťažký je život študenta, tráviaceho leto zarábaním libier stále hlbšie sa prepadávajúcich voči SKK. Práca sa dá nájsť lepšia aj horšia. Ak sa Vám však podarí umiestniť na krásnom mieste pri pobreží s pieskovými plážami (áno, hovorím o Anglicku!) lemovanom vysokými útesmi, aj tá zlá robota vyzerá hneď lepšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)


Umývať riady a robiť kadečo okolo hotela nebola právemoja obľúbená činnosť, malo to ale veľkú výhodu oproti iným pozíciám. Každépoobedie som mal 5 až 7 hodín voľno, takže dá sa povedať, že najcennejšiu časťdňa som strávil vo vlastnej réžii.

Vychádzka s foťákom na pláž, golfové ihrisko, útesyalebo aj do mesta plného miestnych exotov a svojských Angličanov mi vždyposkytla dostatok inšpirácie aby som na pár hodín zabudol na každodenný takmeridentický stereotyp Durrant House Hotela (Bideford-Northam).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Británia poskytuje jedny z najlepších podmienok nasurfovanie v Európe, čo som si samo-zrejme tiež nenechal ujsť.Dvojhodinová lekcia surfovania pre začiatočníkov stojí 25 libier, ja som to malza polovicu. Je to jeden z najlepších zážitkov z Anglicka. Ak ste ``akčnýtyp´´ určite odporúčam surfovanie skúsiť niekde na dovolenke. Naučiť sazáklady, ktoré stačia pre rekreačných surfistov je veľmi jednoduché a jeto fakt zábava viezť sa na vlne.

Počas letných mesiacov má voda okolo južných pobreží teplotucca 16-18 C,čo nie je práve teplota Seneckých jazier, ale s dobrým ``wet suit“ je toznesiteľné a kopa ľudí to tam zvládala aj bez toho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spáliť od slnka sa dá až veľmi ľahko (bez krému), stačia 2hodinky a je to... Samozrejme za predpokladu, že slnko svieti... Asi netreba veľmi špecifikovať klímu v Británii, je to známe, ale trebapovedať, že sa tam striedali obdobia, keď sme slnko 3 týždne nevidelia potom s malými prestávkami zas tri týždne svietilo, takže celkomznesiteľné.

Aby som nezabudol, takmer národný šport je tam chytaniekrabov v skalných dutinách po odlive. Ja som trávil čas napláži v mestečku Westward Ho!. Ak sa vám tento názov zdá povedomý, je totým, že je pomenovaný podľa novely Charlesa Kingsleyho. Veď kto by už dal donázvu mesta výkričník?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dosť bolo rečí, pozrite si fotky z plážového života najuhu Anglicka.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

ako sa hovorí, že niektorí zaspia aj na koľajniciach :) 

Obrázok blogu

 pre istotu upresním, že toto nie je čierno-biela fotka... :)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Ak predpokladáte, že toto nie sú angličanky, máte pravdu.
 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Luboš Frčo

Luboš Frčo

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto som, odkial som a kam idem? uff, to neviem...Netreba ísť hlavou proti múru, niekdy stačí očami nájsť dvere. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu